Wzmocnić obecność w cyfrowym świecie

Połowa przychodów spółki Gremi Media będzie pochodzić z digitalu. Zakładam, że wydarzy się to w perspektywie nie dłuższej niż trzy lata - mówi Grzegorz Hajdarowicz, Prezes Rady Nadzorczej Gremi Media SA w rozmowie z Bogusławem Chrabotą

Aktualizacja: 20.12.2017 15:58 Publikacja: 20.12.2017 15:47

Grzegorz Hajdarowicz

Grzegorz Hajdarowicz

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

Na czele zarządu Gremi Media staje Tomasz Jażdżyński, skąd ta zmiana?

Za wszystkim stoi konsekwentne działanie od 2011 roku. Najpierw była restrukturyzacja, potem ułożenie firmy, potem giełda. Teraz najważniejsze co nas czeka, to trzy fundamentalne wyzwania dla naszej grupy: digital, digital, digital. I do tego pan Tomasz Jażdżyński jest jedną z najbardziej kompetentnych osób w Polsce. Udowodnił to w firmach, które współtworzył i które odniosły bezdyskusyjny sukces rynkowy.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Media
Linearna telewizja walczy o widza. Pomagają technologie
Media
Kina szukają pieniędzy na laserowe projektory. Uratuje je FEnIKS?
Media
„Rzeczpospolita” w finale prestiżowego konkursu INMA Global Media Awards 2025
Media
UOKiK ukarał znanych celebrytów. Chodzi o kryptoreklamy
Materiał Promocyjny
O przyszłości klimatu z ekspertami i biznesem. Przed nami Forum Ekologiczne
Media
Pracownicy „Washington Post” otwarcie buntują się przeciwko Jeffowi Bezosowi