Tłumy na Bondzie dają nadzieję kinom

„Nie czas umierać" z agentem 007 miało najlepsze wejście na polskie ekrany w tym roku. To dobrze wróży obciążonej przez pandemię branży.

Publikacja: 05.10.2021 21:00

Premiera "Nie czas umierać"

Premiera "Nie czas umierać"

Foto: AFP

Ponad 440 tys. biletów sprzedały kina w Polsce na „Nie czas umierać" w pierwszy weekend wyświetlania kolejnej części przygód Jamesa Bonda. Wpływy ze sprzedaży wejściówek na nowego Bonda przekroczyły 9,2 mln zł. To według danych Boxoffice.pl, do których dostęp uzyskaliśmy, najlepsze otwarcie w 2021 r. (drugi wynik należał do filmu „Obecność 3", który w pierwszy weekend wyświetlania obejrzały 144 tys. widzów).

Pozostało jeszcze 88% artykułu

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Media
Polskie kina nie zrobią kokosów na „Putinie”. Nadzieja Vegi w zagranicy
Media
Chińczycy sprzedadzą Elonowi Muskowi amerykańskie aktywa TikToka?
Media
Władcy ekranów. Nielsen przeliczył oglądalność telewizji i streamingu w Polsce
Media
TikTok może zostać zakazany już w tym miesiącu. Czy Donald Trump go uratuje?
Media
Meta kończy programy różnorodności. „Krajobraz prawny i polityczny ulega zmianie”