Aktualizacja: 17.07.2019 16:41 Publikacja: 17.07.2019 16:30
Foto: Adobe Stock
UPC, największa w kraju kablówka i P4, operator sieci Play (Grupa Play Communications) podpisali umowę w tej sprawie jeszcze w 2017 roku. Żaden z nich nie zdradził jej warunków finansowych, a UPC nie chwali się, jak szybko chciałby zdobywać użytkowników nowej usługi.
UPC umożliwia zakup karty SIM w punktach obsługi klienta i skupia się na razie na sprzedaży abonamentów z usługami komórkowymi jako kolejnej usługi oraz w pakiecie z podstawowymi produktami: telewizją i szerokopasmowym internetem. Jest to jednak jej pierwszy krok. Z naszych informacji wynika, że w perspektywie kilku miesięcy możemy zobaczyć kolejną odsłonę rozwoju MVNO kablówki.
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Najbardziej opiniotwórczym medium w marcu została „Rzeczpospolita” z wynikiem niemal 3,6 tys. odniesień w innych...
Zmarł Wiesław Podkański, wieloletni prezes Ringier Axel Springer Polska, a od 2005 roku honorowy prezes tej firm...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
W Orlenie znaleziono dowody, że spółka za prezesury Daniela Obajtka chciała kupić spółkę Gremi Media – wydawcę „...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas