Daniel Kędzierski, FastTony.es: Znaleźliśmy swoją niszę

Nasze motto to: „Niech lekarz leczy ludzi, mechanik naprawia samochody, a reklamy robią się same” – mówi Daniel Kędzierski, współtwórca FastTony.es.

Publikacja: 16.02.2017 19:05

Daniel Kędzierski, FastTony.es: Znaleźliśmy swoją niszę

Foto: materiały prasowe

Po zaledwie dwóch latach funkcjonowania na rynku narzędzie FastTony.es, tworzące reklamy na Facebooka ma ponad 19 tys. użytkowników w 120 krajach. Jak zaczynaliście?

Rzeczywiście, FastTony.es wszedł na rynek 15 stycznia 2015 r. Zaczęło się od tego, że pokazaliśmy nasz pomysł na jednej z konferencji i zainteresowanie okazało się bardzo duże. Mając doświadczenie, gdyż jestem przedsiębiorcą od 2003 roku oraz biorąc pod uwagę to, iż własny biznes nie jest w mojej rodzinie czymś dziwnym - firmy mają ojciec, siostra, ciotki, wujkowie... opracowanie produktu, wdrożenie strategii i sprzedaży na wielu rynkach była znacznie łatwiejsze niż ma początkujący start-up. To na pewno dało nam przewagę rynkową. To i trochę szczęścia, które jest potrzebne w biznesie.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Media
Radio Zet: Daniel Obajtek chciał kupić „Rzeczpospolitą”. Nie kupił, ale wydał setki tysięcy złotych
Media
TVN jednak nie zmieni właściciela. Zarząd informuje o przyczynach
Media
Rosjanie są zmęczeni propagandą. Porzucają kremlowską telewizję
Media
Znów gorąco wokół TVN. Nowe informacje o inwestorach
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Media
„Minecraft: Film” ustanowił rekord kinowy w Polsce. Wygrał z polskim filmem