Dinozaury rocka i generacja apek. Przyszłość rynku muzycznego

Awatary gwiazd w grach komputerowych, interakcje z fanami, coraz krótsze przeboje to przyszłość rynku muzycznego.

Publikacja: 28.01.2020 21:00

Show Marschmello widziało w grze komputerowej 10 mln fanów

Show Marschmello widziało w grze komputerowej 10 mln fanów

Foto: Shutterstock

Zanim muzyczny sezon rozpocznie się wielkimi premierami, eksperci głowią się nad tym, jakie tendencje zagwarantują największe zyski. Kto w tym roku zastąpi na listach przebojów zeszłorocznego debiutanta rapera Lil Nas X? Za kilkadziesiąt dolarów wypożyczył beat w skandynawskim serwisie i na jego podstawie wyprodukował przebój „Old Town Road”, w którego kolejnej wersji wystąpił gwiazdor country Billy Ray Cyrus, ojciec Miley.

Ten największy światowy hit 2019 r. otrzymał w niedzielę dwie Grammy i przyniósł artyście w pół roku 4 mln dolarów.

Pozostało 92% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Kultura
Dzieło włoskiego artysty sprzedane za 6 mln dolarów. To banan i taśma klejąca
Kultura
Startuje Festiwal Niewinni Czarodzieje: Na karuzeli życia
Kultura
„Pasja wg św. Marka” Pawła Mykietyna. Magdalena Cielecka zagra Poncjusza Piłata
Kultura
Pawilon Polski na Biennale Architektury 2025: Pokażemy projekt „Lary i penaty"
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Kultura
Muzeum Historii Polski na 11 listopada: Wystawa „1025. Narodziny królestwa”