Dinozaury rocka i generacja apek. Przyszłość rynku muzycznego

Awatary gwiazd w grach komputerowych, interakcje z fanami, coraz krótsze przeboje to przyszłość rynku muzycznego.

Publikacja: 28.01.2020 21:00

Show Marschmello widziało w grze komputerowej 10 mln fanów

Show Marschmello widziało w grze komputerowej 10 mln fanów

Foto: Shutterstock

Zanim muzyczny sezon rozpocznie się wielkimi premierami, eksperci głowią się nad tym, jakie tendencje zagwarantują największe zyski. Kto w tym roku zastąpi na listach przebojów zeszłorocznego debiutanta rapera Lil Nas X? Za kilkadziesiąt dolarów wypożyczył beat w skandynawskim serwisie i na jego podstawie wyprodukował przebój „Old Town Road”, w którego kolejnej wersji wystąpił gwiazdor country Billy Ray Cyrus, ojciec Miley.

Ten największy światowy hit 2019 r. otrzymał w niedzielę dwie Grammy i przyniósł artyście w pół roku 4 mln dolarów.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Kultura
Cannes 2025. W izraelskim bombardowaniu zginęła bohaterka filmu o Gazie
Kultura
„Drogi do Jerozolimy”. Wystawa w Muzeum Narodowym w Warszawie
Kultura
Polska kultura na EXPO 2025 w Osace
Kultura
Ile czytamy i jak to robimy? Młodzi więcej, ale wciąż chętnie na papierze
Kultura
Podcast „Rzecz o książkach”: Noblistka z Korei śni o podróży do Zakopanego