To spotkanie było wyjątkowe z wielu powodów, po pierwsze – Zełenski prezydent o przeszłości aktorskiej z serialem "Sługa narodu", który pomógł w jego elekcji, po drugie – tocząca się w tle wojna, po trzecie – kontekst polityczny i wreszcie samo miejsce – kijowskie metro.



Wywiad ukazał się w serwisie Netflix 12 grudnia. Jak wynika z danych Showlabs by PlumResearch, w ciągu pierwszych siedmiu dni od premiery obejrzało go w Polsce 55 tys. unikalnych widzów (Unique Viewers*). Łączny czas wyświetleń tytułu wyniósł 32 tys. godzin (Total Hours Watched**).



Czytaj więcej

Emocjonalne wystąpienie Zełenskiego przed Kongresem. „Każdy centymetr Bachmutu jest przesiąknięty krwią”

W tym samym okresie, w Stanach Zjednoczonych, wywiad obejrzało 840 tys. unikalnych użytkowników (Unique Viewers), poświęcając mu łącznie 480 tys. godzin (Total Hours Watched).


Oficjalna wizytą w Stanach Zjednoczonych prezydenta Ukraina zwiększy oglądalność.