Dyrektor radiowej Trójki zrezygnował ze stanowiska

Michał Narkiewicz-Jodko nie jest już dyrektorem Programu 3 Polskiego Radia. Obowiązki te będzie teraz pełnić Paweł Kwieciński, dyrektor Biura Programowego Polskiego Radia S.A.

Aktualizacja: 18.03.2021 06:20 Publikacja: 17.03.2021 14:49

Dyrektor radiowej Trójki zrezygnował ze stanowiska

Foto: Fotorzepa/ Robert Gardziński

qm

Polskie Radio poinformowało w środę, że zarząd spółki przyjął rezygnację Michała Narkiewicza-Jodki ze stanowiska dyrektora Programu 3. Michał Narkiewicz-Jodko będzie nadal szefem Agencji Muzycznej Polskiego Radia.

„Do czasu powołania nowego dyrektora Programu 3 p.o. dyrektora będzie Paweł Kwieciński, który pozostanie jednocześnie dyrektorem Biura Programowego Polskiego Radia S.A” - poinformowano w komunikacie.

Paweł Kwieciński jest związany z Polskim Radiem od 1992 roku - wcześniej zajmował w nim stanowiska m.in. redaktora, szefa „Sygnałów dnia” w Programie 1 i zastępcy redaktora naczelnego Programu 1.

Jak wynika z opublikowanego niedawno raportu Wirtualnych Mediów, Trójka w ciągu roku stracił dwie trzecie słuchaczy w szerokiej grupie wiekowej 15-75 lat.

Dowiedz się więcej: Ranking rozgłośni: Trójka z 4. na 13. pozycję w ciągu roku

Od grudnia 2020 do lutego 2021 na czele rankingu jest RMF FM, które ze słuchalnością bliską 30 proc. (29,49 proc. co oznacza wzrost o 3,4 proc. rok do roku) wyprzedza Radio ZET (12,48 proc. - 2,1 proc.) i Radio Eskę (7,06 proc. - 8,9 proc.). Najwięcej straciła Trójka. Z 4. miejsca zajmowanego rok temu, spadła na 13. co oznacza spadek słuchalności rok do roku o 65,6 proc. - z 5,63 do 1,94 proc. Oznacza to stratę dwóch trzecich słuchaczy i najniższy wynik Trójki w historii badań.

Materiał Partnera
Dzień Zwycięstwa według Rosji
Kraj
Najważniejsze europejskie think tanki przyjadą do Polski
Kraj
W ukraińskich Puźnikach odnaleziono szczątki polskich ofiar UPA
Kraj
80. rocznica zakończenia II wojny światowej. Trump ustanawia nowe święto. Dlaczego Polacy nie lubią tego dnia?
Kraj
Relacje, które rozwijają biznes. Co daje networking na Infoshare 2025?
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku