Polskie Radio traci słuchaczy. Pozycja prezes coraz słabsza

Publiczna rozgłośnia notuje najniższą słuchalność swoich flagowych anten - Jedynki i Trójki - od czasu, kiedy w ogóle zaczęto ją mierzyć. Pozycja prezes Agnieszki Kamińskiej jest w obozie władzy coraz słabsza.

Aktualizacja: 11.09.2020 10:59 Publikacja: 10.09.2020 18:58

Polskie Radio traci słuchaczy. Pozycja prezes coraz słabsza

Foto: Fotorzepa/ Robert Gardziński

Według najnowszych badań Radio Track/Kantar w fali czerwiec–sierpień 2020 Programu Pierwszego słuchało 5,2 procent słuchaczy. Rok temu było to 5,7 proc. Trójka po aferze z Listą Przebojów i odejściu najbardziej znanych dziennikarzy dołuje jak nigdy w historii – słucha jej 3,9 proc. badanych. To spektakularny zjazd. Rok temu było to 4,8 procent, a w grudniu–lutym – 5,2.

Publiczne anteny nawet nie próbują już konkurować z rozgłośniami komercyjnymi, które wyprzedzają je o kilka długości. RMF ma słuchalność 28,4 proc, a Radio Zet – 12,1.

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Kraj
LOT za rządów PiS popłynął na Uzbekistanie. W tle afera wizowa i lobbing
Kraj
Morawiecki o Brzosce, Tusku i ostrym wpisie Janusza Kowalskiego. "Niech mnie pan nie rozśmiesza"
Kraj
Krystyna Piórkowska złowiła kolejnego polonika
Kraj
Nie pokażesz prawa jazdy, nie kupisz paliwa. Pomysł KO na poprawę bezpieczeństwa
Kraj
Pożar hali w Gdańsku. Co wiadomo o przyczynach?