Aktualizacja: 15.05.2016 12:42 Publikacja: 15.05.2016 12:31
Foto: Fotorzepa, Jeremi Jędrzejkowski
Foto: Fotorzepa, Jeremi Jędrzejkowski
Foto: Fotorzepa, Jeremi Jędrzejkowski
Foto: Fotorzepa, Jeremi Jędrzejkowski
Foto: Fotorzepa, Jeremi Jędrzejkowski
Foto: Fotorzepa, Jeremi Jędrzejkowski
Foto: Fotorzepa, Jeremi Jędrzejkowski
Foto: Fotorzepa, Jeremi Jędrzejkowski
Foto: Fotorzepa, Jeremi Jędrzejkowski
Foto: Fotorzepa, Jeremi Jędrzejkowski
Foto: Fotorzepa, Jeremi Jędrzejkowski
Foto: Fotorzepa, Jeremi Jędrzejkowski
Foto: Fotorzepa, Jeremi Jędrzejkowski
Foto: Fotorzepa, Jeremi Jędrzejkowski
Foto: Fotorzepa, Jeremi Jędrzejkowski
Foto: Fotorzepa, Jeremi Jędrzejkowski
Foto: Fotorzepa, Jeremi Jędrzejkowski
Foto: Fotorzepa, Jeremi Jędrzejkowski
Foto: Fotorzepa, Jeremi Jędrzejkowski
Foto: Fotorzepa, Jeremi Jędrzejkowski
Foto: Fotorzepa, Jeremi Jędrzejkowski
Foto: Fotorzepa, Jeremi Jędrzejkowski
Foto: Fotorzepa, Jeremi Jędrzejkowski
Foto: Fotorzepa, Jeremi Jędrzejkowski
Foto: Fotorzepa, Jeremi Jędrzejkowski
Foto: Fotorzepa, Jeremi Jędrzejkowski
- Mamy ponad 400 samochodów. Bardzo się z tego cieszę, ale też nie ta liczba na takiej imprezie jest najważniejsza - mówił „Rzeczpospolitej” podczas imprezy Mirosław Bugajski, organizator targów. - Najważniejsze są unikatowe auta, jakie mam w tym roku. To przede wszystkim historyczne egzemplarze porsche serii RS z Muzeum Porsche w Zuffenhausen czy mercedesy klasy E prezentowane przez Mercedes-Benz Polska.
- Mamy także prawdziwe białe kruki. To choćby Polski Fiat 518 Mazur Cabrio z 1935 r., jedyny znany zachowany na świecie egzemplarz tego modelu w wersji kabrio, który przyjechał do nas z Litwy. A także Fiat 520 Cabrio, 1928 r. - oryginalna taksówka, która w latach 30. jeździła ulicami Wilna. Ma nawet zachowany - i działający! - taksometr - opowiadał Bugajski.
Jak wygląda praca fotografa politycznego od kuchni? W dzisiejszym odcinku Michał Kolanko rozmawia z Łukaszem Kamińskim, fotografem, który przez lata uwieczniał polityków, w tym prezydenta Bronisława Komorowskiego, podczas kampanii i codziennej pracy.
Ponad połowa polskich seniorów (53% ankietowanych) czuje się młodziej niż wskazywałaby na to metryka. Prawie tyle samo z nich (45%) przyznaje, że jest niemal cały czas online. Jednocześnie seniorzy wyrazili swoje obawy co do przyszłości – w obszarach dotyczących zdrowia, finansów oraz życia społecznego. Wszystkie te informacje zebrała Fundacja SeniorApp w ramach badania „Ocena potrzeb w zakresie wsparcia dla Seniorów w Polsce” 2024. Wyniki zaprezentowano 29 października w Warszawie podczas inauguracji już IV edycji raportu pod tym samym tytułem.
1 października ruszył nabór wniosków o świadczenia z programu Aktywny rodzic, zapewniającego wsparcie rodzicom małych dzieci. Aktywny rodzic to nowy rządowy program, kierowany do wszystkich rodziców dzieci w wieku między 12 a 35 miesiącem życia, będący elementem kompleksowej reformy systemu wspierania opieki nad dziećmi do lat 3. Celem programu jest wspomożenie rodziców podejmujących zatrudnienie albo powracających na rynek pracy po urlopie macierzyńskim i rodzicielskim oraz tych, którzy wychowując dziecko w domu, pozostają nieaktywni zawodowo.
Celem Kongresu jest refleksja nad współczesnym znaczeniem pamięci jenieckiej w kontekście obecnej sytuacji za naszą wschodnią granicą i szerzej konfliktów zbrojnych na świecie, jak również wymiana dobrych praktyk w zakresie zarządzania pamięcią, sieciowanie środowisk związanych z pamięcią jeniecką oraz diagnoza problemów i wyzwań.
Europejczycy są coraz bardziej przekonani, że mogą wpłynąć na ochronę klimatu poprzez zmianę codziennych nawyków
Instytut Wzornictwa Przemysłowego już po raz 31. wybrał najlepiej w Polsce zaprojektowane produkty i usługi. Jury tego niezwykle prestiżowego konkursu przyznało łącznie 19 nagród.
Zaczęło się od innowacyjnego pomysłu. Teraz Volkswagen testuje pierwsze elektryczne traktory dla nowoczesnego rolnictwa w afrykańskiej Rwandzie.
Lotus, Nissan, Audi, Volkswagen redukują miejsca pracy. Continental wdraża program oszczędnościowy, a Ford skraca czas pracy. To tylko kilka przykładów pogłębiającego się kryzysu w motoryzacji.
Grupa Volkswagen i Rivian Automotive ogłosiły oficjalnie połączenie sił. Niemcy zainwestują olbrzymie kwoty w wykupienie połowy udziałów.
Oliver Blume, szef Volkswagena, przedstawił swój katalog oszczędności. Pracownikom koncernu prawdopodobnie nie przypadnie do gustu, a tłuste lata już chyba dobiegły końca.
BMW odnotowało znaczny spadek zysków w trzecim kwartale 2024 roku ze względu na problemy techniczne z układami hamulcowymi i słabszy popyt w Chinach. Firma podała, że skonsolidowany zysk spadł o prawie 84 proc., do 476 mln euro. Sprzedaż również spadła o 16 procent.
W obliczu kryzysu zarząd Volkswagena chce obniżyć pensje pracowników o kilkanaście procent, tym samym redukując aktualne koszty. Na tle innych pracodawców producent samochodów płaci imponujące pensje.
Volkswagen zanotował w trzecim kwartale 2024 roku drastyczny spadek zysków o 63,7 proc. Firma tłumaczy tak duże załamanie zwiększonymi kosztami stałymi, słabą sprzedażą na rynku chińskim i znacznymi kosztami modernizacji fabryk.
Volkswagen wskrzesza nieco zapomnianą amerykańską markę. Na początek portfolio startuje z elektrycznym SUV-em i pickupem. Obydwa modele marki Scout będą konkurować głównie z amerykańską konkurencją w tym segmencie.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas