– Nasza marka nie sponsoruje już programu „Poranny WF” – potwierdza „Rz” Katarzyna Borucka, dyrektor ds. wizerunku Coca-Coli.

„Rz” opisała w czwartek audycję, w której wyemitowano piosenkę „Do celu”. Wojewódzki i Figurski śpiewali o prezesie PiS m.in.: „Jarek po trupach do celu (...), każdy chce leżeć na Wawelu”.

– Nie byliśmy świadomi, że nasza marka zostanie wykorzystana w politycznym kontekście – zaznacza Borucka. – Łamie to naszą zasadę nieangażowania się w jakąkolwiek działalność polityczną. Rozmawialiśmy z radiem, żeby wyjaśnić sytuację i zapobiec wykorzystywaniu naszego logo w podobnym kontekście.

Bogusław Potoniec, prezes Radia Eska Rock poinformował, że sponsoring miał się zakończyć w piątek. Podkreślał, że sponsor nie ma wpływu na zawartość programu.

– Jeden z prezenterów w 2007 r. powiedział, że brał udział w kampanii PO. Głęboko wierzę i głęboko ufam, że PO nie ma nic wspólnego z tym przedsięwzięciem – skomentowała audycję Joanna Kluzik-Rostkowska (PiS), szefowa sztabu wyborczego Jarosława Kaczyńskiego.