Na co skarżą się pasażerowie kolei

W 2019 r. do Urzędu Transportu Kolejowego wpłynęło łącznie 1341 skarg pasażerów. To minimalnie mniej, niż rok wcześniej, gdy do UTK trafiło ich 1348. Wzrosła liczba skarg na higienę, komfort i jakość obsługi, a spadła na rozkład jazdy pociągów. Najwięcej skarg wysyłanych do UTK jest pocztą elektroniczną.

Aktualizacja: 14.02.2020 14:23 Publikacja: 13.02.2020 12:44

Na co skarżą się pasażerowie kolei

Foto: 123RF

Na przestrzeni ostatnich pięciu lat średnio rocznie do Urzędu wpływa ok. 1400 zgłoszeń pasażerskich. Tendencja ta utrzymała się mimo wzrostu liczby przewiezionych przez kolej pasażerów (z 310 mln w 2018 r. do blisko 336 mln osób w 2019 r Główne tematy, których dotyczyły skargi pasażerów w 2019 r., to:

- niedostateczny komfort podróży i niewłaściwa postawa drużyn konduktorskich (571 zgłoszeń),

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Prawo drogowe
Rząd zaostrza przepisy z powodu 1 procentu kierowców
Nieruchomości
Drzewo może rzucać cień na nieruchomość sąsiada? Ważne orzeczenie SN
Konsumenci
Prawo zatrzymania. Siedmiu sędziów SN orzekło korzystnie dla frankowiczów
Praca, Emerytury i renty
Lawina wniosków o rentę wdowią. Ministra zwraca uwagę na jeden szczegół
Materiał Promocyjny
Sześćdziesiąt lat silników zaburtowych Suzuki
Praca, Emerytury i renty
Dodatkowe pieniądze po 60. roku życia. Kto ma prawo do emerytury kapitałowej?