Komisja Etyki Reklamy o haśle „Bić k... i złodziei” w reklamie Gazety Polskiej

Znajomość historycznych cytatów nie jest w naszym społeczeństwie powszechna, podobnie jak okoliczności i intencje jego twórcy – stwierdziła w niedawnej uchwale Komisja Etyki Reklamy.

Aktualizacja: 11.08.2017 11:09 Publikacja: 11.08.2017 10:49

Brat króla Rumunii książę Mikołaj (z lewej) i Marszałek Polski Józef Piłsudski podczas spotkania w B

Brat króla Rumunii książę Mikołaj (z lewej) i Marszałek Polski Józef Piłsudski podczas spotkania w Belwederze.

Foto: narodowe archiwum cyfrowe

1 marca ukazał się pierwszy numer "Gazety Polskiej" w zmienionej szacie graficznej. Zmianie layoutu towarzyszyła kampania promocyjna. Tygodnik reklamowały m.in. w spoty, w których padały hasła nawiązujące do słów Józefa Piłsudskiego sprzed 90 lat: „Tygodnik. Bić k... i złodziei".

Do Komisji Etyki Reklamy wpłynęły skargi na reklamę zewnętrzną z tym hasłem.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Prawo w Polsce
Będzie żałoba narodowa po śmierci papieża Franciszka. Podano termin
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem
Zawody prawnicze
Jeden na trzech aplikantów nie zdał egzaminu sędziowskiego. „Zabrakło czasu”
Praca, Emerytury i renty
Zmiany w płacy minimalnej. Wiemy, co wejdzie w skład wynagrodzenia pracowników
Matura i egzamin ósmoklasisty
Szef CKE: W tym roku egzamin ósmoklasisty i matura będą łatwiejsze
Prawo rodzinne
Zmuszony do ojcostwa chce pozwać klinikę in vitro. Pierwsza sprawa w Polsce