Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów otrzymywał skargi dotyczące działalności parkingu prowadzonego przez przedsiębiorcę z Wrocławia. Chodziło o miejsca postojowe przy pl. Hirszfelda 14, w bezpośrednim sąsiedztwie Dolnośląskiego Centrum Onkologii.
Banery reklamowe informują, że klienci apteki znajdującej się naprzeciwko parkingu mogą parkować do 20 minut za darmo. Na postoju nie zainstalowano parkometru, jak również nie ma osoby obsługującej. Tymczasem w regulaminie, na oddalonych od płyty parkingu tablicach, których nie można odczytać bezpośrednio z samochodu, drobnym drukiem znajduje się dodatkowy warunek - bezpłatne korzystanie jest możliwe po wcześniejszym pobraniu biletu od pracownika pobliskiej myjni. Ze skarg wynikało, że opłata dodatkowa (200 zł) nakładana była, gdy konsument nie spełnił wspomnianego warunku (o którym zazwyczaj nie wiedział) i nie pobrał biletu.