Hasło reklamowe "Afryka pełną Gambią" biura podróży Rainbow Tours nie dyskryminuje

Hasło reklamowe "Afryka pełną Gambią" biura podróży Rainbow Tours, do którego użyto zapożyczenie z języka polskiego „pełną gębą", nie zawiera treści dyskryminujących.

Aktualizacja: 14.02.2015 07:00 Publikacja: 13.02.2015 14:10

Hasło reklamowe "Afryka pełną Gambią" biura podróży Rainbow Tours nie dyskryminuje

Foto: www.sxc.hu

Tak uznała Komisja Etyki Reklamy w uchwale z 16 grudnia 2014 roku.

Zespół orzekający rozpatrywał skargę konsumenta, której przedmiotem była reklama internetowa biura podróży Rainbow Tours przedstawiająca czarnoskórą kobietę, opatrzona hasłem „Afryka pełną Gambią".

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Sądy i trybunały
Czego brakuje w planie Adama Bodnara na neosędziów? Prawnicy oceniają reformę
Podatki
Pomysł z zespołu Brzoski: e-faktury mogłyby wyręczyć sądy w ściganiu dłużników
Matura i egzamin ósmoklasisty
Rozpoczęło się maturalne odliczanie. Absolwenci już otrzymali świadectwa
Sądy i trybunały
Piotr Schab: Nikt nie ma prawa łamać mojej kadencji
Materiał Promocyjny
Jak Meta dba o bezpieczeństwo wyborów w Polsce?
Prawo drogowe
Za jazdę na takim „rowerze" można zapłacić mandat i stracić prawo jazdy