Reklama
Rozwiń

Niemcy: Lidl będzie sam oznaczał pochodzenie mięsa

Wielu konsumentów chce wiedzieć, gdzie i w jakich warunkach było hodowane zwierzę, którego mięso kupuje. Koncern Lidl reaguje.

Aktualizacja: 02.02.2018 11:35 Publikacja: 02.02.2018 09:58

Niemcy: Lidl będzie sam oznaczał pochodzenie mięsa

Foto: AdobeStock

Polityka już od dawna planuje specjalne oznaczanie mięsa z hodowli zgodnej z dobrostanem zwierząt, ale tylko planuje. Niemiecka sieć sklepów dyskontowych Lidl nie zamierza czekać na efekty politycznej dyskusji i rusza z własnym systemem. Od kwietnia wszystkie świeże produkty mięsne marki Lidl, bez względu na to, czy chodzi o mięso wieprzowe, wołowe, kurze czy indycze, mają być oznakowane rodzajem „kompasu” informującego o rodzaju chowu – poinformował koncern.

Pozostało jeszcze 83% artykułu
Handel
Gorszy rok Biedronki. Zyski w dół
Handel
UE obniży import stali o 15 proc. w reakcji na cła Donalda Trumpa
Handel
Amerykanie wiedzą, kto przegra wojnę handlową między USA a UE
Handel
CCC: akcjonariusze zgodzili się na emisje nowych akcji. Nie byli jednomyślni
Handel
Cła Trumpa uderzą w polskich producentów alkoholi
Materiał Promocyjny
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Handel
Węgierskie starcie z supermarketami. Bo rząd nie radzi sobie z inflacją
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń