Szwedzka sieć zamierza stworzyć nowa markę sklepów. Afound będzie nie tylko sklepem realnym, ale także onlajnowym.
Będzie w nim można kupić ubrania i akcesoria H&M Group: H&M, COS i &Other Stories, ale także dwóch zupełnie nowych Arket oraz Nyden oraz innych marek. H&M Group już podpisała umowy z 60 innymi brandami.
Pierwszy sklep pod marką Afound zacznie działać już w tym roku na popularnej zakupowej ulicy Drottninggatan w Sztokholmie. Równolegle ruszy również sklep online. Ceny w Afound mają być niższe niż w standardowych sieciówkach.
Na początek w sieci będzie można kupić ubrania i akcesoria dla kobiet i mężczyzn, a za kilka miesięcy także dla dzieci - zapowiada Fredrik Svartling, dyrektor zarządzający nowej marki Afound.
Nowa sieć ma kosztować szwedzki koncern 50 mln euro, ale według analityków może ona przełamać spadek sprzedaży sieci H&M, której przychody czwartym kwartale 2017 roku spadły o 4 procent. To najgorsze wyniki od sześciu lat.