Szwedzka sieć odzieżowa H&M otwiera dyskont Afound: będą sklepy i platforma internetowa

W ofercie nowej sieci o nazwie Afound pojawią się ubrania wszystkich marek grupy H&M, ale nie tylko.

Publikacja: 05.02.2018 12:32

Szwedzka sieć odzieżowa H&M otwiera dyskont Afound: będą sklepy i platforma internetowa

Foto: Bloomberg

ula

Szwedzka sieć zamierza stworzyć nowa markę sklepów. Afound będzie nie tylko sklepem realnym, ale także onlajnowym.

Będzie w nim można kupić ubrania i akcesoria H&M Group: H&M, COS i  &Other Stories, ale także dwóch zupełnie nowych Arket oraz Nyden oraz innych marek. H&M Group już podpisała umowy z 60 innymi brandami.

Pierwszy sklep pod marką Afound zacznie działać już w tym roku na popularnej zakupowej ulicy Drottninggatan w Sztokholmie. Równolegle ruszy również sklep online. Ceny w Afound mają być niższe niż w standardowych sieciówkach.

Na początek w sieci będzie można kupić ubrania i akcesoria dla kobiet i mężczyzn, a za kilka miesięcy także dla dzieci  - zapowiada Fredrik Svartling, dyrektor zarządzający nowej marki Afound.

Nowa sieć ma kosztować szwedzki koncern 50 mln euro, ale według analityków może ona przełamać spadek sprzedaży sieci H&M, której przychody czwartym kwartale 2017 roku spadły o 4 procent. To najgorsze wyniki od sześciu lat.

Grupa H&M posiada ponad 4,7 tys. sklepów, również franczyzowych i jest obecna na 69 rynkach, w tym na 44 również w ramach sprzedaży e-commerce.

Handel
Patriotyzm konsumencki idzie w odstawkę, o zakupie decyduje cena
Handel
Długa kolejka do sprzedaży Pepco
Handel
Polacy mniej kradną w sklepach. Przynajmniej oficjalnie
Handel
BSH przenosi dawną fabrykę Zelmera. Projekt za 600 mln zł
Materiał Promocyjny
Kluczowe funkcje Małej Księgowości, dla których warto ją wybrać
Handel
Meblarski potentat zamyka fabrykę. Kilkaset osób straci pracę
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego