Nowa odsłona Lidla. "Więcej na radość z życia"

Hasłem reklamowym firmy jest od teraz „więcej na radość z życia". Sieć rozpoczyna wkrótce wielką kampanię reklamową

Aktualizacja: 26.04.2018 14:10 Publikacja: 26.04.2018 13:59

Nowa odsłona Lidla. "Więcej na radość z życia"

Foto: materiały prasowe

Lidl to jeden z największych sprzedawców detalicznych w Polsce, przychody firmy to już kilkanaście miliardów złotych. Firma podaje, że codziennie w jej sklepach zakupy robi ponad milion osób, stąd zapadła decyzja o nowej komunikacji reklamowej z klientami.

Już w maju Lidl Polska zaprezentuje nową kampanię, której bohaterami będą prawdziwi klienci sieci. „WIĘCEJ NA RADOŚĆ Z ŻYCIA" to hasło nowej kampanii.

„Radość życia" to chwile spędzone wraz z najbliższymi, poznawanie świata i jego zakątków – zarówno tych bliższych jak i dalszych, pasje oraz hobby, w które wkładamy całe serce, a także proste codzienne przyjemności np. dobry film czy spacer w parku. Każdy definiuje „radość z życia" w inny, odmienny sposób, ważne by czerpać ją „całymi garściami". To właśnie „radość z życia" jest tematem przewodnim nowej kampanii Lidla, której bohaterami zostali prawdziwi ludzie, klienci Lidla, którzy podzielą się doświadczeniami z osobami, które nie miały okazji korzystać z usług sieci sklepów oraz nie znają produktów marek Lidla. Opowiedzą oni o tym, jak pełniej cieszyć się życiem każdego dnia dzięki oszczędności czasu oraz pieniędzy.

- Lidl Polska od lat zmienia kulinarne zwyczaje Polaków. W naszej ocenie najważniejszym czynnikiem, który czyni posiłek wyjątkowym jest spożywanie go w gronie najbliższych. To jeden z codziennych momentów radości, który warto docenić. Jednak takich chwil jest więcej - my chcemy pokazać jak „radość z życia" definiują Polacy i jak możemy pomóc w jej realizacji - mówi Maksymilian Braniecki, prezes Lidl Polska.

W każdej odsłonie nowej kampanii Lidla, swoją historię opowiedzą inni bohaterowie, klienci Lidla, którzy zaproszą do swojego domu i otoczenia, prezentując własne, radosne momenty. Kampania będzie realizowana w kanałach ATL i BTL od 7 maja 2018r. Za realizację kampanii odpowiadają agencję GPD i Havas oraz Performance Media.

Handel
Co dręczy polskiego konsumenta? Jeden czynnik jest najsilniejszy od dwóch lat
Handel
Chiny zaprzeczają: Nie toczą się żadne rozmowy z USA w sprawie ceł
Handel
Polacy mają dość wojny cenowej Lidla z Biedronką
Handel
Zwrot akcji na wojnie handlowej. Trump zapowiada mniejsze cła na produkty z Chin
Handel
Efekt ceł Donalda Trumpa. Polskie firmy zastanawiają się, w których krajach kupować i sprzedawać