H&M zmienia rozmiary ubrań po pretensjach klientek

40 to nowe 44. Rozmiary maleją po tym, jak klientki skrytykowały złe oznaczenia.

Aktualizacja: 05.06.2018 17:26 Publikacja: 05.06.2018 17:20

H&M zmienia rozmiary ubrań po pretensjach klientek

Foto: Bloomberg

W teorii sklepowe rozmiary powinny ułatwiać wybór ubrań, nawet bez przymierzania. Jednak najwyraźniej rozmiarówki sieci handlowych sprawiają duże problemy klientkom, które ewentualnie w końcu wylewają żale na profilach firm. Taka sytuacja przydarzyła się szwedzkiej sieci H&M, której brytyjski oddział znalazł się w niewygodnej sytuacji, gdy klientka poskarżyła się, że mając rozmiar 12/14 (40/42) nie może się zmieścić w spodnie rozmiaru 14 (42).

- Czemu marka uważa, że to w porządku oznaczać ubranie rozmiarówką, której faktycznie nie ma? -pytała w marcu klientka. – Jeżeli Wasze spodnie są rozmiaru 14, to oznaczcie je rozmiarem 14, apelowała w upublicznionym na Facebooku liście do H&M Rebecca Parker.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Handel
Natychmiastowa dymisja szefa sieci Primark. W tle zarzuty obyczajowe
Materiał Promocyjny
Jak wygląda nowoczesny leasing
Handel
Luksus w odwrocie, Polacy wolą wydawać na inne rzeczy
Handel
Francuz chce odrodzić markę Tupperware. „Wielki powrót” kultowej marki do Polski
Handel
Do czego doprowadzi motoryzacyjna wojna celna Donalda Trumpa?
Materiał Partnera
Kroki praktycznego wdrożenia i operowania projektem OZE w wymiarze lokalnym
Handel
Donald Trump rozpoczyna motoryzacyjną wojnę handlową. Kto ją wygra?
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście