Lidl jak Tesco. Będzie sprzedawał niedoskonałe owoce i warzywa

Nierealne standardy urody nie dotyczą tylko ludzi – warzywa i owoce o niedoskonałym wyglądzie też są dobre, o czym chce przekonać klientów brytyjski Lidl.

Aktualizacja: 07.08.2018 16:00 Publikacja: 07.08.2018 15:56

Lidl jak Tesco. Będzie sprzedawał niedoskonałe owoce i warzywa

Foto: Adobe Stock

„Zbyt dobre, by je marnować” – pod tym hasłem brytyjski Lidl rozpoczyna sprzedaż owoców i warzyw, które nie wyglądając już idealnie wciąż nadają się do spożycia. Tym sposobem niemiecki detalista chce walczyć ze zjawiskiem marnowania żywności, które jest powszechnym problemem. Ceny „niedoskonałych” warzyw i owoców będą atrakcyjne dla brytyjskiego konsumenta – pudełka zawierające około 5 kilogramów warzyw lub/i owoców będą sprzedawane za 1,5 funta czyli około 7 złotych. Zyski z akcji nie będą przeznaczone dla Lidla. Sieć chce oddawać je na cele charytatywne.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Co dręczy polskiego konsumenta? Jeden czynnik jest najsilniejszy od dwóch lat
Handel
Chiny zaprzeczają: Nie toczą się żadne rozmowy z USA w sprawie ceł
Handel
Polacy mają dość wojny cenowej Lidla z Biedronką
Handel
Zwrot akcji na wojnie handlowej. Trump zapowiada mniejsze cła na produkty z Chin
Handel
Efekt ceł Donalda Trumpa. Polskie firmy zastanawiają się, w których krajach kupować i sprzedawać