Grupa Alibaba znów pobiła rekord. Bardzo udany Dzień Singla

Już w pierwszej połowie Dnia Singla na chińskich platformie e-commerce należących do grupy Alibaba udało się pobić ubiegłoroczny rekord. A promocje z okazji święta potrwają w tym roku aż 24 godziny.

Aktualizacja: 11.11.2018 12:40 Publikacja: 11.11.2018 12:31

Grupa Alibaba znów pobiła rekord. Bardzo udany Dzień Singla

Foto: www.aliexpress.com

ala

Jak co roku w dniu, w którym Polacy obchodzą Narodowe Święto Niepodległości, w Chinach panuje szał zakupowy z okazji Dzień Singla. O wyprzedażach, jakie miały pojawić się w sklepach internetowych 11 listopada, w tym na popularnym AliExpress, mówiło się już od miesiąca. Podobnie jak w ubiegłych latach, chiński gigant e-handlu Alibaba nie zawiódł swoich klientów spektakularnymi zniżkami. I po raz kolejny pobił swój rekord sprzedażowy.

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Ceny w sklepach przyspieszają. Święta będą drogie
Handel
Dzięki tej umowie UE odbije ważny rynek zbytu Chinom. Mercosur coraz bliżej
Handel
Amazon rusza do ostrej walki z Aliexpress i Temu. Uruchamia nową platformę
Handel
Worldbox, czyli założyciel CCC ma nowy plan. „Podpiszę glejt na 5 lat”
Materiał Promocyjny
Fotowoltaika naturalnym partnerem auta elektrycznego
Handel
Cła Donalda Trumpa. Jeszcze ich nie ma, ale firmy reagują
Materiał Promocyjny
Seat to historia i doświadczenie, Cupra to nowoczesność i emocje