CDRL rozrasta się: Lemon także w grupie z Coccodrillo

CDRL, notowana na GPW grupa produkująca ubranka dla dzieci pod marką Coccodrillo, przejmuje swojego konkurenta: poznańską firmę Lemon Fashion.

Publikacja: 15.01.2019 07:35

Coccodrillo - katalog jesienny

Coccodrillo - katalog jesienny

Foto: cdrl.pl

68 proc. udziałów w Lemon Fashion (to spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, spółka komandytowa) oraz 72 proc. w spółce będącej komplementariuszem Lemonu kupuje CDRL, właściciel marki Coccodrillo.

Za te udziały zapłacił w sumie równowartość trochę więcej niż 5 mln zł (1,35 mln dol. za udziały w Lemon, 3,6 tys. zł za udziały komplementariusza).

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Co dręczy polskiego konsumenta? Jeden czynnik jest najsilniejszy od dwóch lat
Handel
Chiny zaprzeczają: Nie toczą się żadne rozmowy z USA w sprawie ceł
Handel
Polacy mają dość wojny cenowej Lidla z Biedronką
Handel
Zwrot akcji na wojnie handlowej. Trump zapowiada mniejsze cła na produkty z Chin
Handel
Efekt ceł Donalda Trumpa. Polskie firmy zastanawiają się, w których krajach kupować i sprzedawać