Tesco w Polsce idzie coraz gorzej

Zarówno cały kwartał jak i wyniki sezonu świątecznego nie pomogły brytyjskiej sieci handlowej w poprawie wyników. Szczególnie fatalnie wypadła w Polsce.

Aktualizacja: 10.01.2020 05:18 Publikacja: 09.01.2020 12:39

Tesco w Polsce idzie coraz gorzej

Foto: Fotorzepa/Urszula Lesman

Tesco podało w giełdowym komunikacie, że w trzecim kwartale bieżącego roku obrotowego i sezonie świątecznym (w sumie 19 tygodni do 4 stycznia 2020 r.) sprzedaż wyniosła ponad 21 mld funtów, czyli spadła 1,4 proc. W ujęciu porównywalnym spadek wyniósł 0,9 proc.

Czytaj także: Niemieckie dyskonty podbiły Wielką Brytanię

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Dyskonty zdobyły rynek, ale klienci mogą mieć mniejszy wybór
Handel
Dyskonty tną ofertę, ale wojna cenowa szybko się nie skończy
Handel
Sieć dyskontów z Malezji otwiera pierwszy polski sklep w Zabrzu
Handel
Polacy mogą zaskoczyć rynek wydatkami w listopadzie
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Handel
Znana sieć sklepów z artykułami wyposażenia wnętrz w tarapatach. Wkroczył sąd