Biedronka traci zaufanie klientów. Porażka w rankingu

Sieć dyskontowa Biedronka trzeci rok z rzędu spada w rankingu najlepiej ocenianych sieci handlowych. Na pozycję lidera wrócił Rossmann.

Aktualizacja: 04.02.2020 09:19 Publikacja: 04.02.2020 08:30

Biedronka traci zaufanie klientów. Porażka w rankingu

Foto: Bloomberg

Sieć dyskontów Biedronka spadła o dziewięć pozycji i po raz pierwszy w historii rankingu OC&C Retail Proposition Index znajduje się poza TOP 10 ulubionych sieci handlowych Polaków - wylądowała dopiero na 18 pozycji. W tym samym czasie Lidl urósł o dwie pozycje i zajmuje już czwarte miejsce w zestawieniu. Jak zauważa OC&C, Biedronka odnotowuje duży spadek w kategorii „zaufanie konsumentów””, czyli w jednej z kategorii na której wyrosła i z wykorzystaniem której podbiła serca i kieszenie Polaków. Analitycy zauważają, że Biedronka poprzez eksperymenty z bardziej wyszukaną ofertą produktową, muzyką w sklepach czy własną kawiarnią traci zaufanie swoich klientów, którzy postrzegają ją jako dyskont. - Polacy mają poczucie, że Biedronka może lada moment przestać być gwarancją niskich cen zwyczajnie „odfruwając” z zasięgu portfeli klientów, dzięki którym wyrosła na czołowego retailera w Polsce - podaje firma.

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Handel
Zamykają się drzwi do Królewca. Rosjanie grożą zajęciem Litwy w jeden dzień
Handel
Biały Dom zawiesza cła na auta i części z Kanady i Meksyku. Na razie na miesiąc
Handel
Versace na sprzedaż. Dom mody może przejąć jego włoski konkurent
Handel
Warren Buffett o cłach Trumpa: Są aktem wojny. Z biegiem czasu staną się podatkiem
Materiał Promocyjny
Sześćdziesiąt lat silników zaburtowych Suzuki
Handel
Świat nie chce diamentów z Rosji. Rośnie góra niesprzedanych kamieni