Zalando chce być modowym Netfliksem

Jeszcze w tym roku na platformie Zalando ma ruszyć sklep z używaną odzieżą. To trend, który coraz mocniej zarysowuje się w branży handlowej. Jednocześnie firma poszerzy ofertę marek premium i luksusowych - chce podwoić liczbę produktów w tej kategorii do 2023 roku - informuje Business Insider Polska.

Publikacja: 04.03.2020 17:23

Zalando chce być modowym Netfliksem

Foto: Bloomberg

Szukając seriali i filmów do obejrzenia, coraz częściej odwiedzamy Netfliksa, a chcąc posłuchać muzyki odpalamy aplikację Spotify. Podobną rolę, gdy chodzi o zakupy ubrań i butów, chce pełnić Zalando, stając się - zgodnie z hasłem firmy - "Punktem startowym do mody" ("The Starting Point for Fashion”). Platforma, na której zakupy robi 31 mln Europejczyków, postawi na dalszy rozwój oferty. Firma chce mocniej skorzystać na sprzedaży mody premium, której rynek wart jest na naszym kontynencie 38 mld euro rocznie. Zalando planuje podwojenie asortymentu marek premium i luksusowych do końca 2023 roku - pisze Business Insider Polska.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Handel
Deeskalacja wojny celnej między USA a Chinami. Pekin rozważa ofertę Białego Domu
Handel
Majówka 2025: Czy 1 i 3 maja sklepy będą otwarte? Gdzie zrobimy zakupy?
Handel
Online kupujemy szybciej i coraz więcej, sklepy przegrywają
Handel
Mniej przewozów kontenerów, mniej środków w funduszach
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Handel
Czy 27 kwietnia to niedziela handlowa? Które sklepy będą otwarte?
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne