Zalando chce być modowym Netfliksem

Jeszcze w tym roku na platformie Zalando ma ruszyć sklep z używaną odzieżą. To trend, który coraz mocniej zarysowuje się w branży handlowej. Jednocześnie firma poszerzy ofertę marek premium i luksusowych - chce podwoić liczbę produktów w tej kategorii do 2023 roku - informuje Business Insider Polska.

Publikacja: 04.03.2020 17:23

Zalando chce być modowym Netfliksem

Foto: Bloomberg

Szukając seriali i filmów do obejrzenia, coraz częściej odwiedzamy Netfliksa, a chcąc posłuchać muzyki odpalamy aplikację Spotify. Podobną rolę, gdy chodzi o zakupy ubrań i butów, chce pełnić Zalando, stając się - zgodnie z hasłem firmy - "Punktem startowym do mody" ("The Starting Point for Fashion”). Platforma, na której zakupy robi 31 mln Europejczyków, postawi na dalszy rozwój oferty. Firma chce mocniej skorzystać na sprzedaży mody premium, której rynek wart jest na naszym kontynencie 38 mld euro rocznie. Zalando planuje podwojenie asortymentu marek premium i luksusowych do końca 2023 roku - pisze Business Insider Polska.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Dyskonty zdobyły rynek, ale klienci mogą mieć mniejszy wybór
Handel
Dyskonty tną ofertę, ale wojna cenowa szybko się nie skończy
Handel
Sieć dyskontów z Malezji otwiera pierwszy polski sklep w Zabrzu
Handel
Polacy mogą zaskoczyć rynek wydatkami w listopadzie
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Handel
Znana sieć sklepów z artykułami wyposażenia wnętrz w tarapatach. Wkroczył sąd