Jesień pod znakiem dostaw do domów

Dostawcy jedzenia z restauracji mocno rozwijają sieć kurierów i obsługiwanych punktów. Druga fala koronawirusa oznaczać będzie dla nich nawał zamówień.

Publikacja: 19.08.2020 21:00

Jesień pod znakiem dostaw do domów

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

Rynek gastronomiczny wciąż odrabia straty po wiosennym zamknięciu stacjonarnych placówek. Wtedy okazało się, że dostawy do domów klientów mogą być efektywną formą i sprawdzają się. Przekonali się też do nich klienci – z ostatniego badania SW Research dla aplikacji Glovo wynika, że tylko 11,7 proc. dorosłych internautów nigdy nie zamówiło posiłku do domu. Co więcej, ponad 70 proc. uważa, iż jest to zdecydowanie przyszłość rozwoju tego rynku.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Handel
Po Biedronce także Carrefour w Polsce pod kreską. I to jeszcze mocniej
Handel
CCC zrobi emisję akcji. Brzoska i Solorz sprzedadzą akcje Modivo
Handel
Marcin Bójko z LPP: Myślę, że odbudowaliśmy zaufanie inwestorów
Handel
Pierwszy sklep, gdzie za wejście trzeba zapłacić
Handel
Polskie marki wygrywają z zagraniczną konkurencją