Jesień pod znakiem dostaw do domów

Dostawcy jedzenia z restauracji mocno rozwijają sieć kurierów i obsługiwanych punktów. Druga fala koronawirusa oznaczać będzie dla nich nawał zamówień.

Publikacja: 19.08.2020 21:00

Jesień pod znakiem dostaw do domów

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

Rynek gastronomiczny wciąż odrabia straty po wiosennym zamknięciu stacjonarnych placówek. Wtedy okazało się, że dostawy do domów klientów mogą być efektywną formą i sprawdzają się. Przekonali się też do nich klienci – z ostatniego badania SW Research dla aplikacji Glovo wynika, że tylko 11,7 proc. dorosłych internautów nigdy nie zamówiło posiłku do domu. Co więcej, ponad 70 proc. uważa, iż jest to zdecydowanie przyszłość rozwoju tego rynku.

Pozostało 88% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Dyskonty zdobyły rynek, ale klienci mogą mieć mniejszy wybór
Handel
Dyskonty tną ofertę, ale wojna cenowa szybko się nie skończy
Handel
Sieć dyskontów z Malezji otwiera pierwszy polski sklep w Zabrzu
Handel
Polacy mogą zaskoczyć rynek wydatkami w listopadzie
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Handel
Znana sieć sklepów z artykułami wyposażenia wnętrz w tarapatach. Wkroczył sąd