Aktualizacja: 06.10.2020 14:10 Publikacja: 06.10.2020 13:59
Foto: materiały prasowe
Historia tego rodzinnego biznesu sięga początków XX wieku, chociaż sama marka Briju pojawiła się dopiero w 2011 r. Wtedy też spółka zadebiutowała na rynku NewConnect, a po dwóch latach otworzyła swój pierwszy salon z biżuterią. Kilka miesięcy później przeniosła się też na rynek główny GPW.
W 2016 r. była giełdową gwiazdą – mogła pochwalić się przychodami w wysokości 683 mln zł i zyskiem netto przekraczającym 22 mln zł. Później jednak było już coraz gorzej, pojawiły się straty, gwałtowny spadek notowań i ucieczka w zmianę nazwy na Interma Trade. Obecnie spółka jest w likwidacji.
Tuż przed zaplanowanymi na najbliższy weekend rozmowami przedstawicieli rządów Chin i USA Donald Trump poinformo...
W pierwszym kwartale policja zarejestrowała ponad 9,2 tys. przestępstw kradzieży, ale zanotowano również aż 57,2...
Prezydent USA Donald Trump poinformował, że jego administracja zawarła umowę handlową z Wielką Brytanią. To pier...
Liczba gazetek i akcji rabatowych znowu rośnie w dwucyfrowym tempie. Potwierdza to, że koniunktura na rynku nada...
Coraz więcej sieci handlowych i marek artykułów konsumpcyjnych rezygnuje ze wzrostu działalności w USA z powodu...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas