„Lidl robisz to dobrze". Na Twitterze chwalą za zdjęcia zabawek i dzieci

Zdjęcia zabawek i bawiących się nimi dzieci w gazetce Lidla pokazują, że nie ma podziału na dziewczęce i chłopięce, są tylko zabawki.

Publikacja: 18.11.2020 15:34

„Lidl robisz to dobrze". Na Twitterze chwalą za zdjęcia zabawek i dzieci

Foto: Bloomberg

W ofercie Lidla, podobnie jak innych sieci handlowych, pojawiają się, w związku ze zbliżającymi się świętami zabawki. Sieć handlowa zaprezentowała je jednak w sposób, który dotychczas jest rzadko w Polsce spotykany – na zdjęciach można zobaczyć chłopca bawiącego się zabawkową kuchnią, rodzeństwo złożone z dwóch dziewczynek i chłopca zgodnie bawiące się domkiem dla lalek (i lalkami) czy dziewczynkę bawiącą się samochodzikami. Nietypowe, jak na polskie gazetki handlowe, przedstawienie zabawy w gazetce dużej sieci, natychmiast zauważyli klienci.

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Handel
Zamykają się drzwi do Królewca. Rosjanie grożą zajęciem Litwy w jeden dzień
Handel
Biały Dom zawiesza cła na auta i części z Kanady i Meksyku. Na razie na miesiąc
Handel
Versace na sprzedaż. Dom mody może przejąć jego włoski konkurent
Handel
Warren Buffett o cłach Trumpa: Są aktem wojny. Z biegiem czasu staną się podatkiem
Materiał Promocyjny
Sześćdziesiąt lat silników zaburtowych Suzuki
Handel
Świat nie chce diamentów z Rosji. Rośnie góra niesprzedanych kamieni