„Lidl robisz to dobrze". Na Twitterze chwalą za zdjęcia zabawek i dzieci

Zdjęcia zabawek i bawiących się nimi dzieci w gazetce Lidla pokazują, że nie ma podziału na dziewczęce i chłopięce, są tylko zabawki.

Publikacja: 18.11.2020 15:34

„Lidl robisz to dobrze". Na Twitterze chwalą za zdjęcia zabawek i dzieci

Foto: Bloomberg

W ofercie Lidla, podobnie jak innych sieci handlowych, pojawiają się, w związku ze zbliżającymi się świętami zabawki. Sieć handlowa zaprezentowała je jednak w sposób, który dotychczas jest rzadko w Polsce spotykany – na zdjęciach można zobaczyć chłopca bawiącego się zabawkową kuchnią, rodzeństwo złożone z dwóch dziewczynek i chłopca zgodnie bawiące się domkiem dla lalek (i lalkami) czy dziewczynkę bawiącą się samochodzikami. Nietypowe, jak na polskie gazetki handlowe, przedstawienie zabawy w gazetce dużej sieci, natychmiast zauważyli klienci.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Dyskonty zdobyły rynek, ale klienci mogą mieć mniejszy wybór
Handel
Dyskonty tną ofertę, ale wojna cenowa szybko się nie skończy
Handel
Sieć dyskontów z Malezji otwiera pierwszy polski sklep w Zabrzu
Handel
Polacy mogą zaskoczyć rynek wydatkami w listopadzie
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Handel
Znana sieć sklepów z artykułami wyposażenia wnętrz w tarapatach. Wkroczył sąd