Aktualizacja: 20.12.2020 15:11 Publikacja: 20.12.2020 15:11
Foto: Bloomberg
Lighthizer powiedział, że pracuje nad rozwiązaniem 16-letniego sporu handlowego Waszyngtonu z Brukselą o subwencje dla producentów samolotów, Airbusa i Boeinga, ale jest mocno zawiedziony, że obecne przepisy WTO nie zapobiegają takim subwencjom w przyszłości ze strony Unii Europejskiej czy Chin. — Jeśli to zadziała, to mogą jutro zacząć nowe subwencjonowanie i przeciągać spór przez 5-6 lat, a w ramach WTO nie ma nic, co można by z tym zrobić — powiedział w jednym z rzadka udzielanych wywiadów.
Niedziela i Poniedziałek Wielkanocny to święta ruchome, które w tym roku wypadają 20 i 21 kwietnia. W tych dniac...
Według ostatniego sondażu Agencji Badawczej Difference 75 proc. Polaków ma przynajmniej jeden rower, a prawie 25...
Wskutek konfliktu handlowego z USA Niemcy mogą zostać zalane tanim importem z Chin – ostrzega Friedrich Merz.
W Wielką Sobotę, 19 kwietnia większość supermarketów, hipermarketów i dyskontów będzie pracować do godz. 13:00....
„Cła są dźwignią polityczną o niezamierzonych konsekwencjach” – pisze WTO w raporcie z frontu wojny celnej. Amer...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas