Na wyprzedaże przyjdzie jeszcze sporo poczekać

Na świecie już zazwyczaj trwało polowanie na okazje. W tym roku klienci mogą liczyć co najwyżej na łowy w internecie.

Aktualizacja: 27.12.2020 21:01 Publikacja: 27.12.2020 21:00

Na wyprzedaże przyjdzie jeszcze sporo poczekać

Foto: Bloomberg

Zwyczajowo, a czasami wręcz na podstawie ustawy, w wielu krajach 26 grudnia rozpoczynał się okres posezonowych wyprzedaży. W tym roku także ten zwyczaj jest nieaktualny: obowiązujące w wielu krajach zamknięcie sklepów innych niż spożywcze spowodowało, że towar nadal zalegać będzie w sklepach. Jedyną szansą na dalsze prowadzenie sprzedaży jest internet.

Firmom nie pomaga też ogólne nastawienie konsumentów, którzy nawet w sezonie świątecznym ograniczali wydatki. Z badania Maison & Partners dla BIG Infomonitor wynika, że już podczas przedświątecznych przecen zakupy deklarowało w tym roku 39 proc. badanych – rok temu było ich niemal 70 proc., zmiana jest bardzo duża.

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (nawet do -40%!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Lepszy handel w Europie niż w USA
Handel
Amerykańsko-chińskie rozmowy handlowe zaczną się w Szwajcarii
Handel
Chiński eksport do USA kwitnie. Firmy ukrywają pochodzenie produktów
Handel
Przesyłki z Chin i Hongkongu droższe. Bruksela i Paryż śladem USA
Handel
Puściej pod choinką w Boże Narodzenie 2025. Cios w Świnkę Peppę i Teletubisie
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku