Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (nawet do -40%!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 11.02.2021 12:36 Publikacja: 11.02.2021 12:21
Foto: Adobe Stock
Udział stacji paliw i sklepów spożywczych w kawiarnianym torcie urósł w trakcie lockdownu o 11 pkt. proc. do 47 proc. - wynika z badania OOH Cafe ARC Rynek i Opinia. Z kolei udział kawiarni i lodziarni spadł niemal o połowę w stosunku do czasu sprzed COVID-19 do 16 proc. - z 29 proc. wcześniej. Udział barów i restauracji także spadł - o 7 pkt. proc. do 13 proc.
Częściej kawę konsumujemy na stacjach, ale także przy okazji zakupów w sklepach spożywczych – wzrost o 6 pkt. proc., czyli niemal dwukrotny do 15 proc. udziału w rynku.
Coraz więcej sieci handlowych i marek artykułów konsumpcyjnych rezygnuje ze wzrostu działalności w USA z powodu...
Inwestorów ucieszyła wiadomość, że chiński wicepremier He Lifeng spotka się z amerykańskim sekretarzem skarbu Sc...
Chcąc uniknąć ceł nałożonych przez USA chińscy eksporterzy wysyłają towary przez kraje trzecie. Chodzi zwłaszcza...
Od 2 maja obowiązuje w USA cło na przesyłki z portali handlowych z Chin i Hongkongu o wartości do 800 dolarów. N...
Większość światowych producentów zabawek ma swoje firmy w Chinach i stamtąd je importuje. Jest początek maja, cz...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas