Odzież i obuwie: giganci zaczynają odrabianie strat

Są wstępne dane LPP i CCC za pierwszy kwartał ich obrotowego 2021 roku. W obu grupach widać skok przychodów w porównaniu z pierwszymi miesiącami pandemii rok temu.

Aktualizacja: 05.05.2021 06:30 Publikacja: 04.05.2021 19:13

Odzież i obuwie: giganci zaczynają odrabianie strat

Foto: Fotorzepa/ Robert Gardziński

2,3 mld zł skonsolidowanych przychodów odnotowało w okresie luty-kwiecień 2021 r. gdańskie LPP, właściciele marki Reserved, czy Sinsay – poinformował zarząd spółki. To o 95 proc. więcej niż w tym samym okresie 2020 r., gdy wybuchła w Europie pandemia COVID-19.

Na tę kwotę składają się w przeważającej części sklepy stacjonarne, w których obroty urosły o 76 proc. rok do roku (także za sprawą rozwoju sieci: jej metraż był w tym roku większy o 24 proc.) do 1,4 mld zł. W sklepach internetowych klienci LPP zostawili natomiast 900 mln zł, o 134 proc. więcej niż przed rokiem.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Niedziela i Poniedziałek Wielkanocny: gdzie zrobić zakupy? Te sklepy będą otwarte
Handel
Nowy rower poniżej tysiąca złotych? Głównie dla dziecka
Handel
Przyszły kanclerz Niemiec: Grozi nam zalew produktów z Chin
Handel
Wielka Sobota 2025: Do której zrobimy zakupy? Godziny otwarcia Biedronki, Lidla i innych
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Handel
WTO: USA niszczą swój eksport. Cła są dźwignią o niezamierzonych konsekwencjach