Sprzedaż papieru toaletowego wzrosła o 56 proc.

W pierwszym tygodniu marca, ale jeszcze przed decyzją o zamknięciu szkół, Polacy już masowo kupowali żywność. Mocniej rosła sprzedaż produktów chemicznych.

Aktualizacja: 17.03.2020 10:48 Publikacja: 17.03.2020 07:19

Sprzedaż papieru toaletowego wzrosła o 56 proc.

Foto: Adobe Stock

Z najnowszych danych firmy Nielsen wynika, że od 2 do 8 marca wartość całego koszyka wzrosła o 13 proc. w porównaniu do tego samego tygodnia rok wcześniej. Koszyk kosmetyków oraz chemii wzrósł nieznacznie więcej niż dla produktów spożywczych. W tym tygodniu w ujęciu rocznym sprzedaż produktów antybakteryjnych wzrosła o blisko 2 tys. proc.

Sprzedaż mydła wzrosła o 153 proc., papieru toaletowego o 56 proc. Podobnie jak w tygodniu poprzednim Polacy kupowali też więcej suchych produktów spożywczych: ryżu o 127 proc, mąki o 112 proc., a makaronu o 92 proc.

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Subskrybuj
gazeta
Handel
Lepszy handel w Europie niż w USA
Handel
Amerykańsko-chińskie rozmowy handlowe zaczną się w Szwajcarii
Handel
Chiński eksport do USA kwitnie. Firmy ukrywają pochodzenie produktów
Handel
Przesyłki z Chin i Hongkongu droższe. Bruksela i Paryż śladem USA
Handel
Puściej pod choinką w Boże Narodzenie 2025. Cios w Świnkę Peppę i Teletubisie
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku