Burberry i chiński gigant stworzyły ultranowoczesny sklep

Burberry i chiński gigant technologiczny Tencent wspólnie stworzyły luksusowy concept store, wykorzystując do tego media społecznościowe.

Aktualizacja: 31.07.2020 10:50 Publikacja: 31.07.2020 09:51

Burberry i chiński gigant stworzyły ultranowoczesny sklep

Foto: Bloomberg

ula

Sklep został otwarty w chińskim Shenzhen, ale obie firmy zapowiadają, że to tylko początek i zamierzają w Chinach otwierać kolejne tego typu sklepy.

Dla Burberry rynek chiński jest bardzo ważny, ponieważ około 40 proc. sprzedażny firmy odbywa się właśnie na tym rynku. Brytyjska marka jest bardzo popularna w Chinach - informuje BBC.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Polacy wybierają szybkie zakupy w pobliżu domu. Żabka zaciera ręce
Handel
Niedziela i Poniedziałek Wielkanocny: gdzie zrobić zakupy? Te sklepy będą otwarte
Handel
Nowy rower poniżej tysiąca złotych? Głównie dla dziecka
Handel
Przyszły kanclerz Niemiec: Grozi nam zalew produktów z Chin
Handel
Wielka Sobota 2025: Do której zrobimy zakupy? Godziny otwarcia Biedronki, Lidla i innych