E-handel. Dzięki COVID-19 wzrosła liczba kupujących online

Zaledwie 13 proc. internautów nie kupuje w sieci. Niezdecydowanych trudno przekonać, za to ci już przekonani kupują z coraz większym entuzjazmem.

Aktualizacja: 05.10.2020 09:22 Publikacja: 04.10.2020 21:00

E-handel. Dzięki COVID-19 wzrosła liczba kupujących online

Foto: Adobe Stock

Z najnowszego badania agencji Zymetria wynika, że 87 proc. internautów kupuje online, co oznacza wzrost o 11 pkt proc. w stosunku do poprzedniego badania z 2019 r.

– Kluczowym wyzwaniem stojącym przed kanałem online będzie utrzymanie nowych klientów – a ci bywają różni. Wyróżniamy wśród nich osoby, które przymuszone sytuacją zrobiły swoje pierwsze zakupy w sieci, i doświadczonych e-kupujących, którzy w wyniku zmian sięgnęli po nowe kategorie produktowe – mówi Edyta Czarnota, dyrektor zarządzająca w Zymetria.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Handel
Allegro zaczyna dopieszczać inwestorów. Ponad miliard na skup akcji
Handel
UE uderza karnymi cłami w stany popierające Donalda Trumpa
Handel
Rekordowe wyniki LEGO mimo spadków na rynku. Oferta firmy jest największa w historii
Handel
Weszły w życie amerykańskie cła na unijną stal i aluminium. KE zapowiada odwet
Materiał Promocyjny
O przyszłości klimatu z ekspertami i biznesem. Przed nami Forum Ekologiczne
Handel
Czy Donald Trump może zagrozić złotemu i euro?
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń