Pandemia nie psuje nastrojów kupujących online

90 proc. odwiedzających e-sklepy chce zwiększyć aktywność zakupową w trakcie nadchodzącego Black Friday. Do skorzystania z przecen nie zniechęci nas epidemia.

Publikacja: 21.10.2020 21:00

Zakupy przez internet

Zakupy przez internet

Foto: Adobe Stock

GUS opublikował dane o koniunkturze konsumenckiej – we wrześniu sprzedaż detaliczna była o 2,5 proc. wyższa niż rok wcześniej, ale w październiku wskaźnik bieżący koniunktury pogorszył się o 5 pkt proc. w porównaniu z ubiegłym miesiącem. Według Soni Buchholtz z Konfederacji Lewiatan można traktować to jako pierwsze sygnały o pogarszających się nastrojach gospodarstw domowych. – Słabsze perspektywy to efekt większego zagrożenia bezrobociem, pogorszenia sytuacji finansowej gospodarstw i większego pesymizmu – tłumaczy ekspertka.

Pozostało 88% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Polacy oszczędzają i ostrożnie wydają. Dla listopadowych wyprzedaży zrobią wyjątek
Handel
Dyskonty zdobyły rynek, ale klienci mogą mieć mniejszy wybór
Handel
Dyskonty tną ofertę, ale wojna cenowa szybko się nie skończy
Handel
Sieć dyskontów z Malezji otwiera pierwszy polski sklep w Zabrzu
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Handel
Polacy mogą zaskoczyć rynek wydatkami w listopadzie