Aktualizacja: 07.07.2021 15:02 Publikacja: 07.07.2021 14:50
Foto: materiały prasowe
Historia marki rozpoczęła się w 1994 r. w Chinach, skąd sprowadzane były pierwsze klapki Kubota, zapinane na rzep. Po kilku latach produkt zniknął, zastąpiony przez wiele podobnych. W 2018 r. czwórka przyjaciół z Łodzi zdecydowała się na wznowienie działalności brandu i rozwój asortymentu. Dzisiaj pod tym logo dostępne są także skarpety, czapki, worki i inne akcesoria, a także kolekcja odzieży.
Kubota stawia na młodych i to właśnie z myślą o nich zaprojektowała dresy, bluzy, kurtki typu „szelest”, T-shirty oraz linię akcesoriów. Zdecydowanym hitem może okazać się unowocześniony kreszowany dres, który nawiązuje do stylistyki początku lat 90.
USA i Chiny zgodziły się podczas negocjacji w Genewie na wzajemne obniżenie karnych ceł o 115 pkt proc. na 90 dn...
USA i Chiny osiągnęły porozumienie w sprawie ograniczenia deficytu handlowego, twierdzą urzędnicy amerykańscy. S...
Na wypadek fiaska negocjacji z Trumpem, Komisja Europejska tworzy warty 95 mld euro wykaz towarów importowanych...
Sekretarz skarbu Scott Bessent oraz przedstawiciel handlowy USA Jamieson Greer rozpoczęli spotkania w Genewie z...
Tuż przed zaplanowanymi na najbliższy weekend rozmowami przedstawicieli rządów Chin i USA Donald Trump poinformo...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas