Kubota wraca nie tylko z klapkami. Przywraca modę lat 90.

Reaktywowana marka znana z lat 90. po kolekcji klapek teraz prezentuje linię odzieżową, również nawiązującą do tamtej dekady.

Aktualizacja: 07.07.2021 15:02 Publikacja: 07.07.2021 14:50

Kubota wraca nie tylko z klapkami. Przywraca modę lat 90.

Foto: materiały prasowe

Historia marki rozpoczęła się w 1994 r. w Chinach, skąd sprowadzane były pierwsze klapki Kubota, zapinane na rzep. Po kilku latach produkt zniknął, zastąpiony przez wiele podobnych. W 2018 r. czwórka przyjaciół z Łodzi zdecydowała się na wznowienie działalności brandu i rozwój asortymentu. Dzisiaj pod tym logo dostępne są także skarpety, czapki, worki i inne akcesoria, a także kolekcja odzieży.

Kubota stawia na młodych i to właśnie z myślą o nich zaprojektowała dresy, bluzy, kurtki typu „szelest”, T-shirty oraz linię akcesoriów. Zdecydowanym hitem może okazać się unowocześniony kreszowany dres, który nawiązuje do stylistyki początku lat 90.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Handel
Rozejm USA i Chin w wojnie handlowej. Doszło do porozumienia w sprawie ceł
Handel
Sukces w Genewie. USA-Chiny zawarły porozumienie po maratonie rozmów
Handel
Bruksela szykuje kontratak. Konsultuje cła na towary z USA i złoży skargę do WTO
Handel
Chiny i USA wracają do rozmów w sprawie ceł. Dojdzie do przełomu?
Handel
Donald Trump podał, ile powinny wynieść nowe cła na Chiny. W weekend ruszą rozmowy
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem