Polski odzieżowy gigant taniej kupuje w Azji i wprowadza AI. Zyski mocno w górę

Największa polska grupa sklepów z odzieżą pokazała wyniki za pierwsze miesiące 2024 roku. Jej zyski skoczyły. W internecie sprzedaż rośnie dużo szybciej niż konkurencji. Co za tym stoi?

Publikacja: 13.06.2024 13:34

Największa polska grupa sklepów z odzieżą pokazała wyniki za pierwsze miesiące 2024 roku

Największa polska grupa sklepów z odzieżą pokazała wyniki za pierwsze miesiące 2024 roku

Foto: Adobe Stock

Grupa LPP, właściciel sieci sklepów z odzieżą i akcesoriami dla domu, w ciągu trzech miesięcy (luty-kwiecień) pierwszego kwartału roku finansowego 2024/25 miała 4,3 mld zł przychodu, o 18,3 proc. więcej niż przed rokiem, 411 mln zł zysku operacyjnego (wzrost o 78 proc.) oraz 277 mln zł zysku netto (wzrost o prawie 150 proc.).

Zyski w górę, kurs w dół. Wiceprezes LPP tłumaczy 

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Handel
Biały Dom zawiesza cła na auta i części z Kanady i Meksyku. Na razie na miesiąc
Materiał Promocyjny
Sześćdziesiąt lat silników zaburtowych Suzuki
Handel
Versace na sprzedaż. Dom mody może przejąć jego włoski konkurent
Handel
Warren Buffett o cłach Trumpa: Są aktem wojny. Z biegiem czasu staną się podatkiem
Handel
Świat nie chce diamentów z Rosji. Rośnie góra niesprzedanych kamieni
Handel
Donald Trump przywraca cła na Meksyk, Kanadę i Chiny. Podał datę
Materiał Promocyjny
Zrozumieć elektromobilność, czyli nie „czy” tylko „jak”