Aktualizacja: 10.05.2024 06:19 Publikacja: 10.05.2024 04:30
Foto: mat. pres.
Cezary Szymanek: Czy ktoś nagrywa?
Urszula Zielińska: Właśnie włączyłam dyktafon.
Sprzedaż francuskiej sieci w naszym kraju w 2024 roku była 3,3 proc. niższa niż rok wcześniej. Firma zapowiada przegląd aktywów, ale nie podaje szczegółów, z jakich rynków może się wycofać. O sprzedaży jej polskich sklepów mówi się od lat.
CCC wspierane przez założyciela - Dariusza Miłka - odkryło karty. Chce wykupić akcje internetowej platformy Modivo od miliarderów. Zrobi emisję nowych akcji.
Minął szok wynikający z zaskoczenia raportem Hindenburga. Z końcem stycznia zgodnie z zapowiedzią zamknęliśmy rozdział pt. okres przejściowy na rosyjskim rynku – mówi Marcin Bójko, wiceprezes LPP ds. finansowych.
Niemiecka sieć supermarketów wywołała konsternację wśród klientów we wschodnim Londynie. Aldi wprowadził innowacyjne rozwiązanie: pobiera opłatę w wysokości 10 funtów od klientów za samo wejście do sklepu — informuje „Polish Express”.
Należąca do LPP sieć Sinsay to najczęściej wybierana przez Polaków marka odzieżowa. Wśród pięciu liderów trzy to firmy krajowe. Co dziesiąty konsument kupuje już także chińską markę Shein.
Minął szok wynikający z zaskoczenia raportem Hindenburga. Z końcem stycznia zgodnie z zapowiedzią zamknęliśmy rozdział pt. okres przejściowy na rosyjskim rynku – mówi Marcin Bójko, wiceprezes LPP ds. finansowych.
Należąca do LPP sieć Sinsay to najczęściej wybierana przez Polaków marka odzieżowa. Wśród pięciu liderów trzy to firmy krajowe. Co dziesiąty konsument kupuje już także chińską markę Shein.
Uważany za sygnalistę rynku kapitałowego Nathaniel Anderson ogłosił zamknięcie Hindenburg Research, firmy, która w 2024 r. doprowadziła do krachu na akcjach LPP. Dlaczego to robi i co zamierza?
Domykanie obiegu zasobów to zmiana dla całej gospodarki.
Materiał dowodowy daje podstawę, żeby myśleć, że w 2025 r. może być zakończone postępowanie. W mojej ocenie w sposób korzystny dla LPP – mówi prof. Michał Romanowski z Wydziału Prawa i Administracji UW, partner w kancelarii Romanowski i Wspólnicy.
Grupa sieci sklepów z odzieżą, obuwiem i wyposażeniem wnętrz ma plan na skokowy wzrost.
Komisja Nadzoru Finansowego przymierza się do nałożenia kary finansowej na największą firmę odzieżową w kraju. Chodzi o Rosję. Spółka nie zgadza się z nadzorcą, ale pozostaje do jego dyspozycji.
Firma jest i będzie na pokolenia. Nie musimy się obawiać, że zostanie sprzedana lub przejęta. Dwa elementy – pewność i zwinność to kluczowe kwestie dla pracowników, partnerów handlowych, ale też naszych klientów - mówi Przemysław Mitraszewski, dyrektor ds. relacji zewnętrznych, pełnomocnik zarządu LPP.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas