Aktualizacja: 10.05.2024 06:19 Publikacja: 10.05.2024 04:30
Foto: mat. pres.
Cezary Szymanek: Czy ktoś nagrywa?
Urszula Zielińska: Właśnie włączyłam dyktafon.
Udział tego sektora rynku w tym roku przekroczy 45 proc. wartości zakupów. Tanie sklepy, mimo ograniczonej oferty, narzucają swój model innym sektorom, co przekładać się będzie na ograniczanie oferty na sklepowych półkach.
Takie sieci, jak Biedronka, Lidl czy Aldi, zdobyły już blisko połowę polskiego rynku spożywczego. Teraz będą zmniejszać ofertę na półkach, by zaoszczędzić. To problem dla klientów i producentów.
Właśnie na Śląsku rusza pierwszy w kraju sklep sieci MR.DIY z domowymi akcesoriami. Polska będzie 13. rynkiem, na jakim działa sieć, i trzecim w Europie.
Zbliżający się Black Friday będzie poważnym testem nastawienia konsumentów do wydawania w sezonie świątecznym. Jak dotąd konsumenci deklarują wyższe wydatki niż ubiegłoroczne, a firmy logistyczne spodziewają się ok. 10-proc. wzrostu liczby paczek.
Europejczycy są coraz bardziej przekonani, że mogą wpłynąć na ochronę klimatu poprzez zmianę codziennych nawyków
Popularna w Polsce sieć sklepów sprzedająca elementy wyposażenia wnętrz ma problemy. Sąd w Warszawie otworzył postępowanie sanacyjne firmy DUKA – dowiedział się serwis dlahandlu.pl.
Komisja Nadzoru Finansowego przymierza się do nałożenia kary finansowej na największą firmę odzieżową w kraju. Chodzi o Rosję. Spółka nie zgadza się z nadzorcą, ale pozostaje do jego dyspozycji.
Domykanie obiegu zasobów to zmiana dla całej gospodarki.
Firma jest i będzie na pokolenia. Nie musimy się obawiać, że zostanie sprzedana lub przejęta. Dwa elementy – pewność i zwinność to kluczowe kwestie dla pracowników, partnerów handlowych, ale też naszych klientów - mówi Przemysław Mitraszewski, dyrektor ds. relacji zewnętrznych, pełnomocnik zarządu LPP.
Zalando, jedna z największych modowych platform internetowych znowu notuje większe obroty. Wydała dużo więcej na reklamę i marketing, w tym na kampanie ze znanymi sportowcami. Jej prognozy to ważna wiadomość dla sektora.
Głośna na rynku kapitałowym w Warszawie sprawa raportu amerykańskiej wywiadowni gospodarczej Hindenburg Research i krachu na akcjach polskiej firmy odzieżowej będzie miała ciąg dalszy. Oto co ustaliliśmy.
Duże firmy spedycyjne i logistyczne będą miały poważnego konkurenta w postaci LPP Logistics, spółki, która wchodzi na rynek Europy Środkowo-Wschodniej z bogatą ofertą.
Największa polska grupa sklepów z odzieżą pokazała wyniki za pierwsze miesiące 2024 roku. Jej zyski skoczyły. W internecie sprzedaż rośnie dużo szybciej niż konkurencji. Co za tym stoi?
Dla polskich firm kraje Trójmorza są dużą szansą na rozwój. Sprawna logistyka jest niezbędna dla umocnienia się na kolejnych rynkach.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas