Sklepy walczą o klientów, brak wakacji pomaga

Zwłaszcza punkty w centrach handlowych promocjami i wyprzedażami chcą odrabiać straty z lockdownów. Z sukcesem – frekwencja jest już niemal na poziomie tej z 2020 r. Rezygnacja z wakacji za granicą też pomoże firmom.

Aktualizacja: 08.07.2021 06:16 Publikacja: 07.07.2021 21:00

Ruch w centrach handlowych systematycznie się odbudowuje

Ruch w centrach handlowych systematycznie się odbudowuje

Foto: irestock Creators/Shutterstock

Z najnowszej edycji badania ShopperTrak Index Polska wynika, że po pierwszym półroczu frekwencja w monitorowanych centrach handlowych jest już tylko 1,2 proc. niższa niż przed rokiem. Mimo że w 2021 r. dni z lockdownem było sporo więcej niż rok wcześniej.

Czytaj także: Rekordowy ruch w sklepach. Klienci szturmują galerie

Pozostało 94% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Dyskonty zdobyły rynek, ale klienci mogą mieć mniejszy wybór
Handel
Dyskonty tną ofertę, ale wojna cenowa szybko się nie skończy
Handel
Sieć dyskontów z Malezji otwiera pierwszy polski sklep w Zabrzu
Handel
Polacy mogą zaskoczyć rynek wydatkami w listopadzie
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Handel
Znana sieć sklepów z artykułami wyposażenia wnętrz w tarapatach. Wkroczył sąd