Dyrektor Biedronki: Największe wyzwanie dla polskiego handlu? Demografia

Demografia to wyzwanie strategiczne, z którym handel sam sobie nie poradzi, to wyzwanie, które stoi przed całym państwem – ostrzegł Jarosław Sobczyk, członek zarządu Jerónimo Martins Polska, właściciela sieci Biedronka, w rozmowie z Business Insiderem. Skomentował też wojnę cenową Biedronki i Lidla.

Publikacja: 19.05.2024 13:34

Jarosław Sobczyk, członek zarządu i dyrektor personalny Jerónimo Martins Polska, właściciela sieci B

Jarosław Sobczyk, członek zarządu i dyrektor personalny Jerónimo Martins Polska, właściciela sieci Biedronka

Foto: materiały prasowe

ala

Ostatnie lata były wyjątkowo trudne dla handlu. Nie tylko branża musiała dostosować się do zakazu handlu w niedzielę, ale też uporać się z pandemią, wojną w Ukrainie, zerwanymi łańcuchami dostaw i presją cenową. Do tego dochodzą zmiany nawyków konsumenckich i postęp technologiczny, który wymusza na firmach nowy model działania. To jednak nie one są zdaniem Jarosława Sobczyka największym wyzwaniem stojącym obecnie przed polskim handlem.

Pozostało 83% artykułu

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Z rynku luksusowego wyparowały miliony kupujących
Handel
Ceny w sklepach przyspieszają. Święta będą drogie
Handel
Dzięki tej umowie UE odbije ważny rynek zbytu Chinom. Mercosur coraz bliżej
Handel
Amazon rusza do ostrej walki z Aliexpress i Temu. Uruchamia nową platformę
Materiał Promocyjny
Europejczycy chcą ochrony klimatu, ale mają obawy o koszty
Handel
Worldbox, czyli założyciel CCC ma nowy plan. „Podpiszę glejt na 5 lat”