Bez alkoholu nie ma w Polsce grilla

Aż 88,7 proc. ankietowanych wyda choć część pieniędzy ze swojego budżetu właśnie na trunki. Połowa z nich wyda na ten cel do 50 proc. przeznaczonych na to środków. Biedronka i Lidl szaleją z promocjami na alkohol.

Publikacja: 02.05.2024 13:41

Bez alkoholu nie ma w Polsce grilla

Foto: Adobe Stock

Nie jest zaskoczeniem, że Polacy w ogromnej części nie wyobrażają sobie grilla bez procentowych napojów. Tylko 4,2 proc. nie planuje grilla z alkoholem — wynika z badania UCE Research i Grupy Offerista. 49,4 proc. spośród tych, którzy w majówkę zamierzają grillować, najczęściej z całości wydatków na grilla przeznaczą od 30 do 50 proc. tego budżetu na alkohol.

Tradycyjne grillowanie przy alkoholu

Pozostało jeszcze 88% artykułu

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Handel
Polacy przestają kupować na bazarach, zwłaszcza ubrania
Handel
Biedronka pod kreską w 2024 r., spadła sprzedaż
Handel
Biedronka szuka nowych menedżerów. Obiecuje ekspresową karierę, 8,5 tys. zł i benefity
Handel
Kolejne podwyżki w sklepach. Co najbardziej podrożało? Ale są też obniżki
Handel
Coraz drożej na sklepowych półkach. Polacy się już przyzwyczaili