Bez alkoholu nie ma w Polsce grilla

Aż 88,7 proc. ankietowanych wyda choć część pieniędzy ze swojego budżetu właśnie na trunki. Połowa z nich wyda na ten cel do 50 proc. przeznaczonych na to środków. Biedronka i Lidl szaleją z promocjami na alkohol.

Publikacja: 02.05.2024 13:41

Bez alkoholu nie ma w Polsce grilla

Foto: Adobe Stock

Nie jest zaskoczeniem, że Polacy w ogromnej części nie wyobrażają sobie grilla bez procentowych napojów. Tylko 4,2 proc. nie planuje grilla z alkoholem — wynika z badania UCE Research i Grupy Offerista. 49,4 proc. spośród tych, którzy w majówkę zamierzają grillować, najczęściej z całości wydatków na grilla przeznaczą od 30 do 50 proc. tego budżetu na alkohol.

Tradycyjne grillowanie przy alkoholu

Pozostało 88% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Polacy oszczędzają i ostrożnie wydają. Dla listopadowych wyprzedaży zrobią wyjątek
Handel
Dyskonty zdobyły rynek, ale klienci mogą mieć mniejszy wybór
Handel
Dyskonty tną ofertę, ale wojna cenowa szybko się nie skończy
Handel
Sieć dyskontów z Malezji otwiera pierwszy polski sklep w Zabrzu
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Handel
Polacy mogą zaskoczyć rynek wydatkami w listopadzie