Wojna cenowa Lidla z Biedronki może wpłynąć na promocje u innych graczy

Wojna cenowa między największymi sieciami może spowodować, że przybędzie promocyjnych ofert na rynku. Do walki o klienta już dołączają inne sieci.

Publikacja: 07.03.2024 03:00

Wojna cenowa Lidla z Biedronki może wpłynąć na promocje u innych graczy

Foto: Fotorzepa/ Urszula Lesman

Bezpardonowa walka cenowa miedzy Biedronką i Lidlem to obecnie temat numer jeden w branży. Poza przepychankami w reklamach czy w sądzie może mieć też ona bardziej wymierny efekt, jeśli chodzi o cały rynek handlowy. Spodziewany jest bowiem wzrost liczby promocji, choć 2023 rok zakończył się pod tym względem na minusie.

Ceny to podstawa

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Kryzys ogarnia Rosję. Import z Chin najniższy od początku wojny
Handel
Polacy wybierają szybkie zakupy w pobliżu domu. Żabka zaciera ręce
Handel
Niedziela i Poniedziałek Wielkanocny: gdzie zrobić zakupy? Te sklepy będą otwarte
Handel
Nowy rower poniżej tysiąca złotych? Głównie dla dziecka
Handel
Przyszły kanclerz Niemiec: Grozi nam zalew produktów z Chin