Zara. Odejście od „szybkiej mody”, czy szukanie zysku

Podążanie za światową modą i umiarkowane ceny. Za to Zara jest ceniona na rynku i jest marką przynoszącą lwią część zysków Inditexu. To dlaczego w takim razie wprowadza produkty z luksusowych półek?

Publikacja: 03.03.2024 09:53

Zara. Odejście od „szybkiej mody”, czy szukanie zysku

Foto: Hollie Adams/Bloomberg

W salonach Zary coraz częściej pojawiają się produkty drogie, w każdym razie droższe, niż można tam było spotkać dotychczas. Może nie takie same, ale bardzo podobne do tych, jakie do tej pory można było zobaczyć w butikach siostrzanej marki Massimo Dutti. Kaszmirowe swetry, kurtki z zamszu. „Teraz w salonach amerykańskich pojawiły się płaszcze z wełny wielbłądziej po 699 dolarów ”— dziwi się Bloomberg. Zara właśnie postawiła na szybką ekspansję na rynku amerykańskim, gdzie już teraz ma 23. proc. udziałów.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 6 zł za pierwszy miesiąc czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Handel
Świat nie chce diamentów z Rosji. Rośnie góra niesprzedanych kamieni
Handel
Donald Trump przywraca cła na Meksyk, Kanadę i Chiny. Podał datę
Handel
Polacy pogodzili się z zakazem handlu w niedzielę
Handel
Polak najlepszym klientem Chińczyka. Należymy do światowych liderów
Materiał Promocyjny
Zrównoważony rozwój: biznes między regulacjami i realiami
Handel
Po Biedronce także Carrefour w Polsce pod kreską. I to jeszcze mocniej
Materiał Promocyjny
Zrozumieć elektromobilność, czyli nie „czy” tylko „jak”