Lidl-Biedronka 1:0. Komornik zajmuje reklamy Biedronki na czas trwania procesu

Kolejna odsłona wojny o klienta — billboardy Biedronki są stopniowo „aresztowane” jako zabezpieczenie w sprawie, którą wytoczył największej sieci handlowej w Polsce jej najpoważniejszy konkurent.

Publikacja: 27.02.2024 13:01

Dyskonty Lidl i Biedronka obok siebie przy ul. Planetarnej w Zalasewie

Dyskonty Lidl i Biedronka obok siebie przy ul. Planetarnej w Zalasewie

Foto: PAP, Jakub Kaczmarczyk

Biedronka niedawno zaczęła kampanię reklamową, w której chwali się, że nieustająco jest tańsza od głównego obecnie konkurenta. „Od 2002 roku Biedronka tańsza niż Lidl” dumnie ogłasza na plakatach i paragonach należąca do portugalskiego Jeronimo Martins sieć.

Dlaczego Lidl pozwał Biedronkę. Plakaty reklamowe z dodatkową informacją

Pozostało 89% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Polacy oszczędzają i ostrożnie wydają. Dla listopadowych wyprzedaży zrobią wyjątek
Handel
Dyskonty zdobyły rynek, ale klienci mogą mieć mniejszy wybór
Handel
Dyskonty tną ofertę, ale wojna cenowa szybko się nie skończy
Handel
Sieć dyskontów z Malezji otwiera pierwszy polski sklep w Zabrzu
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Handel
Polacy mogą zaskoczyć rynek wydatkami w listopadzie