Shakira i Adele promują perfumy Lidla. Ale wcale nie są to piosenkarki

Na ciekawy pomysł promocji wpadł brytyjski Lidl. Do reklamowania zatrudniono pracowników o imionach lub nazwiskach identycznych z tym, jak nazywają się gwiazdy.

Publikacja: 02.02.2024 17:15

Shakira i Adele promują perfumy Lidla. Ale wcale nie są to piosenkarki

Foto: Bloomberg

Dostępne w brytyjskich sklepach Lidla perfumy marek Suddenly i G.Bellini cieszą się wśród mieszkańców Zjednoczonego Królestwa sporą popularnością. Duży udział w tym mają z pewnością ceny, które kształtują się w okolicach 5,25 funtów (ok. 27 zł) za buteleczkę. Lidl postanowił podkręcić popularność swojej oferty akcją promocyjną wykorzystującą Adele, Shakirę czy Chrisa Pratta i Robbiego Williamsa. Tyle że w akcji tej nie biorą udziału wielkie gwiazdy muzyki czy znany z MCU aktor. Lidl znalazł swoich pracowników o imionach i nazwiskach pasujących do kampanii.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Polacy wybierają szybkie zakupy w pobliżu domu. Żabka zaciera ręce
Handel
Niedziela i Poniedziałek Wielkanocny: gdzie zrobić zakupy? Te sklepy będą otwarte
Handel
Nowy rower poniżej tysiąca złotych? Głównie dla dziecka
Handel
Przyszły kanclerz Niemiec: Grozi nam zalew produktów z Chin
Handel
Wielka Sobota 2025: Do której zrobimy zakupy? Godziny otwarcia Biedronki, Lidla i innych