Pepsi także w Polsce będzie znikać z półek. Carrefour ogranicza współpracę

Koncern produkujący nie tylko napoje, ale i słone przekąski, przeholował z planowanymi podwyżkami i także w Polsce ich sprzedaż ograniczy choćby Carrefour

Publikacja: 06.01.2024 15:39

Pepsi także w Polsce będzie znikać z półek.  Carrefour ogranicza współpracę

Foto: SeongJoon Cho/Bloomberg

Kilka dni temu Financial Times napisał, że Carrefour zaprzestanie sprzedaży produktów PepsiCo, nie tylko napojów Pepsi, ale także chipsów Lays, Doritos i 7Up, a także umieści na półkach sklepów we Francji tabliczki wyjaśniające klientom, że zaprzestaje sprzedaży tej marki ze względu na „niedopuszczalne podwyżki cen”.

Jak dowiedziała się "Rzeczpospolita" problem widać także w Polsce w odniesieniu do tej sieci. - W nawiązaniu do pojawiających się informacji o niepowodzeniu negocjacji cenowych pomiędzy Carrefour i PepsiCo, których celem było obniżenie cen produktów tego producenta dla klientów, informujemy iż Carrefour Polska również ograniczy współpracę z tym dostawcą na krajowym rynku - wyjaśnia nam biuro prasowe Carrefour Polska.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Handel
Po Biedronce także Carrefour w Polsce pod kreską. I to jeszcze mocniej
Handel
CCC zrobi emisję akcji. Brzoska i Solorz sprzedadzą akcje Modivo
Handel
Marcin Bójko z LPP: Myślę, że odbudowaliśmy zaufanie inwestorów
Handel
Pierwszy sklep, gdzie za wejście trzeba zapłacić
Handel
Polskie marki wygrywają z zagraniczną konkurencją