Aktualizacja: 09.05.2025 23:25 Publikacja: 23.10.2023 03:00
Foto: Adobe Stock
Jak wynika z badania Proxi.cloud i UCE Research, które „Rzeczpospolita” poznała pierwsza, w trzech kwartałach 2023 r. ruch w sieciach wzrósł o 3,6 proc. r.r. Największy wzrost dotyczy supermarketów, które zyskały aż 11,5 proc. Tradycyjnie najmocniejsze dyskonty też idą w górę, ale o 10,3 proc., zaś hipermarkety o 1 proc. Sklepy osiedlowe, które i tak odwiedzamy najczęściej, zyskały skromne 0,3 proc. Mają one jednak aż ponad 60-proc. udział w ruchu, gdyż odwiedzamy je często tylko po pojedyncze produkty. Dyskonty z największym udziałem wartościowym odpowiadają za 20 proc. ruchu.
Tuż przed zaplanowanymi na najbliższy weekend rozmowami przedstawicieli rządów Chin i USA Donald Trump poinformo...
W pierwszym kwartale policja zarejestrowała ponad 9,2 tys. przestępstw kradzieży, ale zanotowano również aż 57,2...
Prezydent USA Donald Trump poinformował, że jego administracja zawarła umowę handlową z Wielką Brytanią. To pier...
Liczba gazetek i akcji rabatowych znowu rośnie w dwucyfrowym tempie. Potwierdza to, że koniunktura na rynku nada...
Coraz więcej sieci handlowych i marek artykułów konsumpcyjnych rezygnuje ze wzrostu działalności w USA z powodu...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas