Inflacja bije mocniej niż pandemia w zakupy Polaków

Pod względem zmian w zachowaniach zakupowych i podejścia konsumentów do oszczędzania obecne zmiany są głębsze niż te wywołane lockdownami.

Publikacja: 14.06.2023 03:00

E-commerce w dalszym ciągu rośnie i nie zmieni się to w najbliższych latach

E-commerce w dalszym ciągu rośnie i nie zmieni się to w najbliższych latach

Foto: Adobe Stock

Inflacja już mocno wpłynęła na zachowania i decyzje aż 71 proc. polskich konsumentów – wynika z badania agencji mediowej Mindshare, które „Rzeczpospolita” poznała jako pierwsza. Dane z raportu jednoznacznie wskazują na ogromne zmiany w zachowaniach zakupowych, jak i stylu życia, spowodowane rosnącymi w nadmiernym tempie cenami.

Siła w internecie

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Kryzys ogarnia Rosję. Import z Chin najniższy od początku wojny
Handel
Polacy wybierają szybkie zakupy w pobliżu domu. Żabka zaciera ręce
Handel
Niedziela i Poniedziałek Wielkanocny: gdzie zrobić zakupy? Te sklepy będą otwarte
Handel
Nowy rower poniżej tysiąca złotych? Głównie dla dziecka
Handel
Przyszły kanclerz Niemiec: Grozi nam zalew produktów z Chin