Miliony Polaków na zakupach w internecie. Co ich motywuje, co kupują najczęściej

Już 26 milionów Polaków kupuje online, w ciągu kilku lat liczba ta jeszcze wzrośnie o kolejne miliony. 8 proc. obecnych klientów rozpoczęło przygodę z e-handlem podczas pandemii. Takiej sprzedaży nie sposób już ignorować.

Publikacja: 21.09.2022 22:00

Miliony Polaków na zakupach w internecie. Co ich motywuje, co kupują najczęściej

Foto: Adobe Stock

74 proc. e-konsumentów kupuje online od co najmniej pięciu lat, ale dla wielu momentem zwrotnym była pandemia. Jak wynika z badania ARC Rynek i Opinia dla operatora płatności PayU, 8 proc. rozpoczęło swoją przygodę z e-handlem właśnie wtedy.

Firma podaje, że w sieci zaopatruje się już 26 mln Polaków, a w najbliższych latach liczba ta wzrośnie o kolejnych kilka milionów. – Od 20 lat łączymy możliwości sklepów internetowych z potrzebami kupujących online, zapewniając bezpieczny i wygodny transfer środków pomiędzy obiema stronami transakcji zakupowej – mówi Joanna Pieńkowska-Olczak, prezes PayU. – Pomagamy e-sklepom wprowadzać nowe rozwiązania płatnicze – dodaje.

Pozostało 89% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Dyskonty zdobyły rynek, ale klienci mogą mieć mniejszy wybór
Handel
Dyskonty tną ofertę, ale wojna cenowa szybko się nie skończy
Handel
Sieć dyskontów z Malezji otwiera pierwszy polski sklep w Zabrzu
Handel
Polacy mogą zaskoczyć rynek wydatkami w listopadzie
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Handel
Znana sieć sklepów z artykułami wyposażenia wnętrz w tarapatach. Wkroczył sąd