Ubrać się modnie, ale tanio

Outlety i popularne sieciówki odbierają dziś klientów markom odzieżowym i obuwniczym ze średniej półki cenowej – wynika z najnowszych danych polskich przedsiębiorstw.

Publikacja: 11.05.2023 03:00

Ubrać się modnie, ale tanio

Foto: Adobe Stock

Nie ma jeszcze pełnych danych makroekonomicznych o sytuacji gospodarki w kwietniu, ale co nieco można już wyczytać z wyników miesięcznych firm. Coraz wyraźniej widać, że konsumenci w Polsce szukają cenowych okazji. Obroty firm rosną, ale wolniej, niż wynosi inflacja.

Szukają okazji

Pozostało jeszcze 94% artykułu

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Handel
Pierwszy sklep, gdzie za wejście trzeba zapłacić
Handel
Polskie marki wygrywają z zagraniczną konkurencją
Handel
UE proponuje USA pokój. I szykuje się na wojnę
Handel
Polacy kupują Gucci i Louis Vuitton także z drugiej ręki
Handel
CCC odwołało debiut Modivo na GPW. Akcje zyskują po wstępnych wynikach kwartału